söndag 6 maj 2007

One day in the Valley

Inser att jag hunnit med obegripligt mycket idag när man drar sig till minnes att det är
s ö n d a g. Veckans lataste dag 95% av gångerna. Men, gott folk, idag har jag varit på spa i fyra fantastiska timmar och öst ur mig gammal, dålig energi och fyllt på med ny, fräsch sådan (iallafall om man får tro den minutiöst framtagna beskrivningen av hur en spadag skall fördrivas). Men hursomhelst kan jag inte förneka att min hy aldrig mått bättre och förmodligen inte insidan heller trots att den inte kan bevittnas med ögat. Totalt stressfree. Med många nya insikter på lut (4 timmar av hyfsad tysthet bidrar lätt till sånt). En av insikterna bar till spåret för 1 timmas välbehövlig motion. En annan bar till stan för inhandling av klädvårdsborste (sjuk uppfinning men enormt använd). En reafyndad Soundtrackskiva hängde med av bara farten samt 1.a säsongen av Entourage. Finally, finally, kan jag spendera lite kvalitetstid med den magiske Jeremy Piven. Såg förövrigt honom i nån kalkonrulle på TV igår. Men oavsett vilken film han medverkar i så är han alltid lika oklanderlig. Lite som Kirsten Dunst. Fast... hon är lite sämre.

Inga kommentarer: